Jak si ušetřit čas a nervy a začít rychleji vydělávat?

Markeťáci říkají, že je dobré začít příběhem – že si vás čtenáře tak získáme, tak jdeme na to …

Od svých 7 let jsem si vytvářela blogy a publikovala své příběhy na internetu – hádáte-li, že dnešní téma bude “bezpečnost dětí na internetu”, mýlíte se. Postupovala jsem pomalu. Vyzkoušela jsem spoustu blogovacích prostředí, jako dítě jsem samozřejmě dávala přednost tomu, co bylo dostupné, tedy zdarma. Stačí se zeptat strýčka Googla a ten vám takových srand vyplivne hromadu. Později, když jsem to začala brát vážně a byl v tom i nějaký ten prodejní potenciál, jsem přešla na Wordpress, kde jsem měla možnost vlastní domény a několik let jsem si hrála v neplacených šablonách. Většinou mě to donutilo začít se hrabat v kódu, takže jsem to vzdala a zkusila další šablonu. A tak to šlo pořád dokola. A dokola.

Jak šel čas, tak moje blogování už nebylo jen o psaní a jednoduchém vkládání příspěvků. Asi to znáte, tam vložit e-book ke stažení, tam přidat prodejní formulář, tam vystavit fakturu. Taky bychom to všichni nejlépe na jedno kliknutí chtěli sdílet na socky, protože to je dneska cool a jsou tam všichni! A samozřejmě sbírat kontakty a rozesílat e-maily, abychom si vybudovali s klienty důvěru – nejlépe jednoduše, hromadně, ale zároveň personalizovaně.

Abych toho všeho dosáhla v jakékoli WP šabloně, kterou jsem kdy zkusila, musela bych být prvotřídní ajťák, nejlépe ještě grafik a v HTML kódu bych měla i dýchat.
Já ale programátor nejsem, HTML kód je pro mě noční můra a čas bych taky raději spíš ušetřila než ho ještě víc a víc vkládala do tvorby webových stránek – když to vlastně ani není potřeba.

A tady na řadu přichází
hrdina našeho příběhu.

MioWeb.

Kdybych chtěla být poetická, řekla bych: kouzelná toť věc.
V tomto článku je ale více očekávána praktičnost a věcnost. Takže jdeme na to …

MioWeb je (laicky řečeno) chytrá šablona vhodná pro použití na redakční systém WordPress. Na začátek hned kápnu božskou, není zdarma, ale je božská.

Zkrátka a jednoduše, zhruba na 3 kliknutí dostanete na svůj web všechno, o čem dneska markeťáci říkají, že je na webu NUTNOST.
Pomocí MioWeb šablony pohodlně sbíráte kontakty na své klienty a stejně pohodlně s nimi poté komunikujete. Kontakt můžete získat přes formulář, který je v Mio šabloně také přednastavený. Za celé 3 roky, kdy s Mio šablonou pracuju, jsem neviděla kousek HTML kódu (a to pro mě znamená Ráj na Zemi!).

Nemusíte se bát, že narazíte na stejný web, jako ten váš (jedině, budete-li tak dobří, že vás někdo okopíruje). Svůj web si totiž postavíte přesně na míru – budete-li tedy chtít. Patříte-li ale k technickým analfabetům (není se za co stydět, taky jsem tam začínala) MioWeb šablona má pro vás připravené už přednastavené stránky – obsahové, vstupní, kampaňové, členské či prodejní …

Další noční můra, kterou MioWeb vyřadí z vašich myslí, je instalace (či nedejbože nutný zásah programátora) doplňkových služeb, aby člověk nemusel vystavovat každou fakturu ručně a nedej bože, aby si hlídal splatnost faktur a posílal (opět ručně) upomínkové e-maily.
Takže pokud vaše hlava funguje jako cedník, nemusíte se bát, že na něco zapomenete, MioWeb si zavolá na pomoc Smartselling a všechno to vyřeší za vás -> vytvoření prodejního formuláře, vystavení a odeslání faktury, spárování platby s bankou a následnou komunikaci s klientem.

Teorie a textu bylo už asi dost, takže přejdeme plynule na to, jak to vypadá v praxi.
Začnu egocetricky, a jako první vás odkážu na své portfolio www.miskagreskova.cz. Jak se říká “Kovářova kobyla chodí bosa,” takže na mých stránkách prozatím najdete jen kdo jsem, proč jsem a proč bych vás měla zajímat. Každopádně hned na dalším webu vám ukážu, jak to má vypadat.
Jedná se o projekt Zázračné Bachovky. No a přesně takto může díky MioWebu vypadat ukázkový web. Pokud neholduje jen “pěkné tvářičce” ale rádi byste nahlédli i do střev, třeba přímo do členské sekce MioWebu, jedinečnou příležitost máte TADY.
A když jsem hned v nadpisu slibovala to vydělávání, našemu opavskému řeznictví jsem díky MioWebu a objednávkovým formulářům přivedla nové klienty a zvýšila zisky.

Míša Gřešková

Copywriterka at EDUWAY s.r.o.
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Míša Gřešková

Latest posts by Míša Gřešková (see all)

Míša Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.