Chcete být produktiví a úspěšní?

Zajistěte si vaše místo na webinářich
o produktivním podnikání a managementu.

PŘIPRAVOVANÉ WEBINÁŘE

24.11.2020
20:00

PROČ CÍLE NESTAČÍ PLÁNOVAT NA KONCI ROKU?

  • Říká se “Cesta je cíl”, a já vás v kurzu naučím, jak krok po kroku naplánovat cestu, abyste dorazili úspěšně do cíle! 

  • Dosáhnout cíle je skvělá věc! Pomocí modulů v kurzu se naučíte si užít i samotnou cestu k cíli. 

Pomůžu vám dojít k vašemu cíli!

Tři TOP webináře z cyklu SMARTEEST+ CÍLE

18.11.2020
20:00

EMOCIONÁLNÍ CÍL

Najdou se lidé, kteří by emoce ze svého pracoviště nejraději vymýtili. Jako nějaký virus. Patříte snad mezi ně? 

Pravdou je, že emoce hrají důležitou roli právě při naplňování cílů. 

Jak ale vykřesat ty správné emoce k naplnění vašich cílů?

  • Zjistíte, jaké emoce jsou vítané při naplňování cílů.
  • Ukážu vám, jak tyto emoce vyvolat u sebe nebo i v týmu.
  • A jak obavy transformovat v nadšení pro naplnění cíle! 

Se zvýšením produktivity jsem pomohl například v těchto firmách: 

UNEX / HOBES / BROSE / KOS / PODRAVKA / FOXCONN CZ /
PLASTICO / SMITHS MEDICAL / STOECKLIN / MORA – GORENJE / CZ LOKO /
MITAS / LoveCoWork / TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY / ŠKOFIN / VEOLIA /
JOHN CRANE SIGMA / RETIS GROUP / KOYO / WALMARK /
  ČMŽO elektronika / PRECIZ / ... 

Pro koho webinář NENÍ!!!

  • Jste fanatik do cílů a KPI nebo OKR - neztrácejte čas mým komplexním pohledem.
  • Jste cíloví feťáci? - kupte si jiné drogy.
  • Myslíte si, že emoce jsou jen pro ubrečené holky - počkejte až vám srdce zkamení. 
  • Motivujete lidi příkazy a silným řevem - pokračujte sami ke svému infarktu.
  • Je vám blízké - ”lidé jsou jako olivy, čím větší tlak, tím lepší olej a výkon” - hledejte si nové lisy sami.
  • Smysl života vidíte ve 12 hodinové dřině 7 dnů v týdnu? kupte si raději letenky do Číny.
  • V obchodě platíte mobilem, a ve firmě faktury vystavujete ručně? Máte šanci, ale ...

Pro koho webinář JE?

  • Máte otevřenou mysl?
  • Je vám blízká spolupráce?
  • Máte radost, když vaše práce a práce vašeho týmu dává smysl?
  • Uvědomujete si hodnotu času a svobody?
  • Hledáte své “Proč?” a žijete život podle svých hodnot?

✓ Tak to jste tady správně!

ROKY OVĚŘENÁ A VYZKOUŠENÁ

CESTA K PRODUKTIVNÍMU PODNIKÁNÍ

aneb jak si splnit své cíle
a vydělat více peněz  za méně času?

  • Nedaří se vám v podnikání podle vašich představ?
  • Neplníte si své cíle včas?
  • Odcházejí vám zákaznici?
  • Utíkají vám zaměstancni?
  • Nestíháté plnit své cíle v termínu?
  • Jste přetížení a ve stresu?
  • Chybí vám radost ze života?
  • Nemáte čas na své blízké
    - rodinu, přátele?
  • Zvýšíte svoji produktivitu.
  • Zvýšíte své zisky.
  • Splníte si své sny.
  • Zvládnete implementaci cílů hravou cestou.
  • Budete kreativnější.
  • Ziskáte čas pro sebe.
  • Budete šťastější.

 

"WEBINÁŘE pro vás připravil

Tomáš Gřešek

Vášeň do podnikání, a tedy svobody, jsem objevil už v roce 1990.
Díky tomu jsem z nuly vybudoval firmu se stomilionovými obraty. Tohoto svého prvorozence jsem, jako hrdý předseda představenstva firmy Elektro MAR, dovedl k fúzi s nadnárodní firmou SIEMENS.

Své podnikatelské a manažerské zkušenosti jsem se rozhodl předávat dál - podnikatelům, firmám menším, středním i těm velikosti SIEMENS. Založil jsem proto rodinnou poradenskou firmu EDUWAY

Mé znalosti a především zkušenosti mi byly skvělými odrazovými můstky při tvorbě řady mých úspěšných vzdělávacích programů.

K nejúspěšnějším patří ŠKOLA MISTRŮ - Leadership pro výrobní manažery a LEAN V KOSTCE. LEAN V KOSTCE je unikátním propojením gamifikace se systémem projektového vzdělávání s dopadem do praxe. 

Jsem autorem metody SMARTEEST+, kterou jsem implementoval ve stovkách firem. Řada z nich je pravidelně zařazována do žebříčku TOP100 firem v ČR, jako například: MITAS, FOXCONN CZ, JOHN CRANE SIGMA, WALMARK, ŠKOFIN, CZ LOKO, ČMŽO elektronika…)

Jedinečnost mého přístupu k rozvoji implementací nových znalostí a dovedností tkví v mé vlastní vzdělávací metodě, metodě tak skvělé, že jsme podle ní pojmenovali i naši firmu, metodě jménem EDUWAY

Jednotlivce i celé firmy tedy rozvíjím tak, že se soustředím na jejich specifické potřeby a individuální potenciál – silné a slabé stránky.