Objednávka proběhla v pořádku.

Děkuji.

Chcete vaše vysněné cíle opravdu naplňovat chytře a hravě?

Pokračujte ve čtení na této stránce.

Něco jsem pro vás připravil.

Připravil jsem online verzi mých kurzů a workshopů.

Předám vám ověřené know-how

jak naplnit cíle! 

Metodami, které Vám na webinářích představím jsem pomohl už stovkám firem
- velkým korporacím ale i regionálním podnikatelům. 

Co všechno můžete dneska získat? 

11 záznamů webinářů:

  • Cíl nebo cesta?
  • Proč je důležité SPECIFIKOVAT cíl?
  • Proč musí být cíl MĚŘITELNÝ?
  • Proč musí být cíl AKCEPTOVATELNÝ?
  • Proč musí být cíl REÁLNÝ?
  • Proč musí být cíl TERMÍNOVANÝ?
  • Proč musí být cíl EKONOMICKÝ?
  • Proč musí být cíl EMOCIONÁLNÍ?
  • Proč musí být cíl SOCIÁLNÍ?
  • Proč musí být cíl TECHNOLOGICKÝ?
  • Proč musí být cíl POZITIVNÍ (+)?

Proč pro vás mohou být webináře - online workshopy TO PRAVÉ?!

Ušetříte totiž za benzín, případné ubytování a čas, který byste museli věnovat cestování na místo konání ... 
K webináři potřebujete jen:

  • připojení k internetu,
  • notebook či tablet
  • tužku a blok (textový editor) k zapisování poznámek 
  • a své mozkové buňky připraveny přijímat nové poznatky, roky odzkoušené know-how a inspiraci. 

Někteří jste si koupili mou knihu SMARTEEST+ CÍLE 
a chtěli jste víc! 

Tak tady to je! 

Můžete si pořídit záznamy mých online workshopů za super výhodných podmínek.

kniha SMARTEEST+ CÍLE - webinář pro webinář
  • První krok k úspěchu tedy máte splněn! 

CO ALE DÁL, ABYSTE DOSÁHLI ÚSPĚCHU?

Co když první krok máte za sebou? 

 

 

K dosažení osobních i byznys cílů vede spoustů cest, ale jen jedna metoda! 

Metoda SMARTEEST+

S - pecifický

M - měřitelný

A - akceptovatelný

R - reálný

T - termínovaný

E - ekonomický

E - emocionální

S - sociální

T - technologický

+ - pozitivní

A na každý tento princip pro NAPLNĚNÍ CÍLŮ
jsem pro vás připravil webinář - online workshop. 

Co všechno můžete dneska získat? 

11 záznamů webinářů:

  • Cíl nebo cesta?
  • Proč je důležité SPECIFIKOVAT cíl?
  • Proč musí být cíl MĚŘITELNÝ?
  • Proč musí být cíl AKCEPTOVATELNÝ?
  • Proč musí být cíl REÁLNÝ?
  • Proč musí být cíl TERMÍNOVANÝ?
  • Proč musí být cíl EKONOMICKÝ?
  • Proč musí být cíl EMOCIONÁLNÍ?
  • Proč musí být cíl SOCIÁLNÍ?
  • Proč musí být cíl TECHNOLOGICKÝ?
  • Proč musí být cíl POZITIVNÍ (+)?

10 890,-

DNES ZA AKČNÍ CENU: 
1 900,-

Tento webinář je součastí projektu SMARTEEST+ CÍLE - VAŠE CESTA K PODUKTIVITĚ

990,- 

Proč musí být cíl MĚŘITELNÝ? 

Na hodinách odbije 2. hodina po poledni a v kanceláři zapáchá nejistota? Nikdo moc neví, co má dělat … slyšet jde jen tiché cvakání hrnků od kávy. Na obrazovkách se prohání zdi sociálních sítí a zavládá vlezlá prokrastinace.

Jak je to možné?!

Cíle, na kterých tým pracuje, nemají pevný deadline. Je to taková ta věc: “až to bude, položte mi to na stůl”. A takové věci se většinou hotové na stůl nikdy nedostanou … není se čemu divit, nikdo nemůže měřit produktivitu ani úspěšnost splnění zadání.

  • Cíl, který je měřitelný, má šanci na splnění.
  • Je důležité, stanovit si krok za krokem, abyste byli následně schopni měřit a kontrolovat, zda se skutečně posouváte k vytouženému cíli.
  • Pomocí měřitelnosti CÍLE si ujasníte, jak jste uspěli. A zda příště můžete dosáhnout cíle chytřeji - rychleji, s menšími náklady. 

990,- 

Proč musí být cíl AKCEPTOVATELNÝ? 

Hádám, že jste to už všichni zažili. Odpor … 

Když někdo, ať už vy sami, nebo vaši zaměstnanci, neakceptují cíl, který je stanovený, šíří kolem sebe toxikálii nazývanou odpor.

Naplnění cíle je tedy ještě míň pravděpodobné, než se zdálo na začátku nápadu. Protože to někdo sabotuje. 

  • Cíl, který je akceptovatelný vytváří v lidech motivaci.
  • Jak tedy vytvořit okolo cíle motivaci a pozitivní emoce, které jsou nezbytnou součástí naplnění cíle?
  • Jak tedy spojit naplnění cíle s celkovým PROČ firmy?
  • A jak tím namotivovat sebe a kolegy v týmu k naplnění cíle? 

990,- 

Proč musí být cíl REÁLNÝ?

Setkali jsme se s tím už všichni. A kdo říká, že ne, ten lže. 

Stanovíme si cíl a třeba i cestu, jak cíle dosáhneme a pak v kanceláři sedíme jako hromádky neštěstí a jsme totálně deprimovaní. 

Váš cíl je totiž spíš jako pohádka od Disneyho, než něco reálně splnitelného …

  • Nereálný cíl, nemá šanci na úspěch. A není nic horšího, než přehltit sebe i zaměstnance.
  • To, co nebylo technologicky možné rok zpátky, je dnes na dosah ruky. Jen tedy umět si zvolit správné nástroje - a bude mi ctí vás s mými favority seznámit.
  • Správné nástroje jsou stejně důležité, jako správní lidé pracující na splnění cíle. Ale jak ty správné vybrat?

990,- 

Proč musí být cíl TERMÍNOVANÝ?

Už jste se pravděpodobně přichytli nad myšlenkou: jednou to udělám, jednou toho dosáhnu, jednou to splním. 

“Jednou” je nikdy nesplnitelný termín. Ale jak najít splnitelný termín, které nezabije vás ani kolegy?
Na to se podíváme v modulu č. 6, který pojednává o tom, že cíl musí být termínovatelný.

  • Zjistíte, jak stanovit cíl tak, aby výsledky v jednotlivých termínech byly měřitelné a reálné.
  • Nedostatek času zvyšuje stres - proto vám nabídnu metody, pomocí kterých budete schopni dodržet termíny.
  • Termíny by měly být výsledkem dohody - ne příkazu. Protože to nás vrací zpátky k tomu stresu a neplnění.
  • A nezapomínejte: čas je hodnota, je to naše aktivum.
Když v roce 1981 Georg T. Doran „vymyslel“ a publikoval podmínku SMART pro stanovení cílů, ke zvýšení pravděpodobnosti jejich úspěšného dosažení, sám předpokládal, že je poplatná podmínkám tehdejší doby, požadavkům ve firmách a tehdejšímu převažujícímu stylu řízení. Jsme o 40 let dále. Vyvíjí se technologie, na vzestupu je všímavost k emocím, společnost je zahalena do sítě sdílení, pečlivěji se sledují společenské dopady různých aktivit... Důležitost cílů se rozhodně nezmenšila a z vlastní zkušenosti v organizacích vím, že jsou stále konkurenční hranou i díky svému srozumitelnému nastavení. Ke SMART přibyla v průběhu doby další řada akronymů a slovních hříček. Mám neodbytný pocit, že ve většině případů jde spíše o trumfování se ve slovních hříčkách než o komplexní chápání cílů. V případě SMARTEEST+ je to jinak. Není to laciná zkratka nejchytřejšího (smartest) cíle. Je to něco víc, v pozitivním slova smyslu (+). Tomáš Gřešek ve svém e-booku prostřednictvím konceptu SMARTEEST+ cílů reflektuje a srozumitelným způsobem se spoustou „zastavení se“ a přemýšlení podává ucelený pohled na stanovení cílů v širších souvislostech a pro současnou dobu. Není to koncept jednoduchý a automatický. Pokud někdo vzdal SMART při stanovení cíle, pravděpodobně se s vervou nepustí do SMARTEEST+. Je to však přístup komplexnější, uvědomělejší i zábavnější. Dává možnost sebereflexe i ve zdánlivě prostém aktu stanovení cíle. Proto e-kniha rozhodně stojí za přečtení, minimálně ze tří důvodů. 1. Pro inspiraci, pokud máte (ještě) obavy pustit se do změny v přístupu k cílům. 2. Pro praktickou aplikaci a vyzkoušení, jak vám metoda/přístup SMARTEEST+ bude fungovat a vyhovovat. 3. Protože Tomáš je zkušený lektor a poradce z praxe. Dlouhá léta vidí, sleduje a pozitivně ovlivňuje reálnou práci, změny a produktivitu přímo ve firmách. Dejte si tedy cíl e-book prostudovat, ne pouze přečíst a pusťte se do svého vlastního SMARTEEST+ díla.
Ing. Libor Friedel, MBAkonzultant, kouč a lektor, od roku 1996

990,- 

Proč musí být cíl EKONOMICKÝ?

Cíle v byznysu si většinou stanovujeme, abychom zisky zvýšili, takže bychom v procesu našeho cíle neměli zruinovat už tu fungující část firmy. 

  • Kvalita může být nákladem i investicí - jak ale zjistíte, co naplňuje váš cíl?
  • Řešíte ekonomičnost celku?
  • Levnější neznamená ekonomický!
  • I dražší může být levný.
  • Peníze v čase mění hodnotu.
  • Bod zvratu je jen jedna cílová meta.

990,- 

Proč musí být cíl EMOCIONÁLNÍ?

Najdou se zaměstnavatelé, kteří by emoce ze svého pracoviště nejraději vymýtili. Jako nějaký virus. Patříte snad mezi ně? 

Pravdou je, že emoce hrají důležitou roli právě při naplňování cílů. 

Jak ale vykřesat ty správné emoce k naplnění vašich cílů?

  • Zjistíte, jaké emoce jsou vítané při naplňování cílů.
  • Ukážu vám, jak tyto emoce vyvolat u sebe nebo i v týmu.
  • A jak obavy transformovat v nadšení pro naplnění cíle! 

990,- 

Proč musí být cíl SOCIÁLNÍ?

Hádám, že o své firemní auto se staráte téměř tak dobře, jako o své děti, nemám pravdu? A co vaši zaměstnanci? Jsou alespoň na úrovni vašeho nablýskaného auta? 

Tady většinou nastává chyba a také důvod, proč naplnění cíle začne stagnovat. 

Pro vás naplnění cíle možná znamená dovolenou v karibiku nebo nejnovější Bavorák, ale co vaši zaměstnanci/kolegové/členové týmu?

  • Práce, která má smysl uzdravuje lidi i firmy.
  • Smysluplná vize vytváří atmosféru spolupráce.
  • Zájem a důvěra podporují zapojení.

990,- 

Proč musí být cíl TECHNOLOGICKÝ?

Možná ještě před rokem jste chtěli technické řešení něčeho, o čem vám IT specialisti říkali, že vás bude stát miliony. 

A dnes na to třeba už existují levné appky a řešení rovnou 3. 

Důležité je ale vědět:

  • Jsou systémy, programy a aplikace, které používáte, opravdovým přínosem pro naplnění vašich cílů?
  • Máte kolem sebe lidi, kteří používají tyto programy k naplnění či naopak sabotáži cíle?
  • A nebo také máte dostatečně kompetentní tým, který zvládne nové technologie?
  • Průmysl 4.0 je všude kolem nás.

990,- 

Proč musí být cíl POZITIVNÍ (+)?

Někdo možná řekne: s ezo kecy na mě nechoďte! Ale toto je vědecký fakt. S pozitivním přístupem k cíli s větší pravděpodobností dojdeme. Splníme-li ovšem zbylých 10 modulů předtím. 

I Walt Disney říkal: Vše, co si dokážeme představit, je možné.

Takže v posledním modulu si ukážeme:

  • Jaké hodnoty vytvářejí pozitivním myšlení?
  • Co může omezovat váš potenciál naplnění cíle?
  • Jak a jaké myšlenky ovlivňují naše výsledky?

990,- 

CÍL NEBO CESTA

  • Říká se “Cesta je cíl”, a já vás v kurzu naučím, jak krok po kroku naplánovat cestu, abyste dorazili úspěšně do cíle! 

  • Dosáhnout cíle je skvělá věc! Pomocí modulů v kurzu se naučíte si užít i samotnou cestu k cíli. 

Co všechno můžete dneska získat? 

  • Cíl nebo cesta?
  • Proč je důležité SPECIFIKOVAT cíl?
  • Proč musí být cíl MĚŘITELNÝ?
  • Proč musí být cíl AKCEPTOVATELNÝ?
  • Proč musí být cíl REÁLNÝ?
  • Proč musí být cíl TERMÍNOVANÝ?
  • Proč musí být cíl EKONOMICKÝ?
  • Proč musí být cíl EMOCIONÁLNÍ?
  • Proč musí být cíl SOCIÁLNÍ?
  • Proč musí být cíl TECHNOLOGICKÝ?
  • Proč musí být cíl POZITIVNÍ (+)?

10 890,-

DNES ZA AKČNÍ CENU: 
1 900,-

Online workshopy SMARTEEST+ CÍLE pro vás připravil:

Tomáš Gřešek

Vášeň do podnikání, a tedy svobody, jsem objevil už v roce 1990.
Díky tomu jsem z nuly vybudoval firmu se stomilionovými obraty. Tohoto svého prvorozence jsem, jako hrdý předseda představenstva firmy Elektro MAR, dovedl k fúzi s nadnárodní firmou SIEMENS.

Své podnikatelské a manažerské zkušenosti jsem se rozhodl předávat dál - podnikatelům, firmám menším, středním i těm velikosti SIEMENS. Založil jsem proto rodinnou poradenskou firmu EDUWAY

Mé znalosti a především zkušenosti mi byly skvělými odrazovými můstky při tvorbě řady mých úspěšných vzdělávacích programů.

K nejúspěšnějším patří ŠKOLA MISTRŮ - Leadership pro výrobní manažery a LEAN V KOSTCE. LEAN V KOSTCE je unikátním propojením gamifikace se systémem projektového vzdělávání s dopadem do praxe. 

Jsem autorem metody SMARTEEST+, kterou jsem implementoval ve stovkách firem. Řada z nich je pravidelně zařazována do žebříčku TOP100 firem v ČR, jako například: MITAS, FOXCONN CZ, JOHN CRANE SIGMA, WALMARK, ŠKOFIN, CZ LOKO, ČMŽO elektronika…)

Jedinečnost mého přístupu k rozvoji implementací nových znalostí a dovedností tkví v mé vlastní vzdělávací metodě, metodě tak skvělé, že jsme podle ní pojmenovali i naši firmu, metodě jménem EDUWAY

Jednotlivce i celé firmy tedy rozvíjím tak, že se soustředím na jejich specifické potřeby a individuální potenciál – silné a slabé stránky. 

Při workshopech jsem
s naplněním cílů už pomohl: 

ZAKÁZKOVÁ STROJÍRENSKÁ VÝROBA
Ve strojírenské firmě jsem snížil „skluzy“ výrobních příkazů z 1500 zpoždění na 310 během 5 měsíců. Interních neshod z 60 na 10 během 5 měsíců. A externích neshod z 10 na 2 během 5 měsíců.

TISKAŘSKÁ ZAKÁZKOVÁ VÝROBA
Ve firmě zaměřeným na tiskařskou výrobu jsem pomohl s nastavení standardů 5S. Optimalizací layoutů – zvýšení přehlednosti průběhu zakázky, snížení fyzické náročnosti práce. Zavedení standardů do výroby a optimalizací nákladů na zakázky.

FINANČNÍ SLUŽBY
V leasingové firmě jsem pomohl zkrátit dobu zaúčtování faktury z cca 25 dnů na 14 dnů. Snížit počet faktur po splatnosti ze 70% na 5 % po třech měsících (stovky tisíc úspora).
Zkrátit hlavní procesy z cca 35 dnů na 5 dnů. A zkrácení doby zaúčtování faktur.
A optimalizoval jsem proces ukončení smluv:
• snížení zkrácení délky procesu o 7%
• snížení pracnosti procesu o 20%
• finanční úspora ve stovkách tisíc ročně

UNEX / HOBES / ČMŽO / BROSE / KOS / PODRAVKA / FOXCONNCZ /
PLASTICO / SMITHS MEDICAL / STOECKLIN / MORA – GORENJE / CZ LOKO /
MITAS / LoveCoWork / TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY / ŠKOFIN / VEOLIA /
JOHN CRANE SIGMA / RETIS GROUP

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Potřebuju si něco instalovat, abych se mohl účastnit webináře? 

Ne! 
E-mailem vám pošlu odkaz do členské sekce klubu produktivního podnikání. Tam se jednoduše přihlasíte, a budete mít přístup ke všem záznamům.

Jak dlouho budu mít přístup k záznamu webinářů? 

Přístup k záznamům webinářů vám zůstane tak dlouho jak jen bude fungovat internet. 
Takže pokud internet nepohltí černá díra, tak máte doživotní přístup. 

ROKY OVĚŘENÁ A VYZKOUŠENÁ

CESTA K PRODUKTIVNÍMU PODNIKÁNÍ

A K VAŠÍM ÚSPĚCHŮM

začíná tady!